Tjugofemte.


Igår fick jag många fina julklappar. Bland annat en vinylspelare [Den jag har haft innan är trasig.], en förstautgåva(!!)promotionsak av We Are The Ark. Det bästa när jag fick den var att min mamma sa "Den skulle ju också vara perfekt att få signerad.". Sedan har jag också fått FYRA Ark-affischer och en massa skivor och annat.


[En uppdaterad Arkvägg.]


Spår;
Lämnat av: Katarina

Älskar väggen!

2010-12-25 @ 11:15:35
Lämnat av: rebecca

sv; jaha! Är du -96a? Går du i 8D, tror jag vet vem du är. Jag är kompis med Anna, hmm, du borde ha sett mig, jag äääääääälskar kent så mycket (MER) än vad du älskar The Ark.

The Ark har varit förband åt Kent, så dom blev kända. Dom sa att dom tackar Kent, FNIIIZZ! Det är sant, jag lovar!!

2010-12-25 @ 19:45:31
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Lämnat av: rebecca

sv; då vet jag vem du är :3

ne men då hade dom inte blivit kända när dom var förband till kent.

jag har gillat kent i hela mitt liv, för mamma & pappa (innan dom skilde sig) lyssnade på Kent när jag föddes. Sen när jga var fem började jag gilla dom "själv." Men vi älskar och avgudar nog på samma nivå.

hur mkt gillar du kent?:D::D::DD

msn? min står i e-postadressfältet. adda gärna.

2010-12-25 @ 20:34:43
URL: http://lallabecca.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback