Den åttonde november.


Har precis beställt tre skivor från Ginza med ett presentkort jag fick i fredags. 

     Amanda Palmer - Who Killed Amanda Palmer
     The Mo - Night at the Zoo
     The Dresden Dolls - No Virginia

Är extremt glad bara för det. De kommer väl säkert inte komma på ett tag, menmen.

Satt för en stund sedan och pluggade om energi och elektricitet, kanske inte världens roligaste arbetsområde i Science, astronomi skulle dock gillas - av mig åtminstonde. Energi är i alla fall lätt att förstå. Tack gode gud.

Sedan har jag också bokat en tid hos frisören, den kommer infinna sig nästa vecka. Jag är fortfarande väldigt osäker på vad jag vill göra med mitt hår, det enda jag vet är att jag vill att det ska bli mer intressant. Men kan man ha en intressant frisyr? Det borde man ju kunna. Visserligen så vill jag ju heller inte att jag ska behöva spendera en timme varje morgon för att fixa till håret, har inte sådan disciplin alls.


Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback