Confession time.

Jag är sur. Upptäckte nyss att min vårjacka från förra året som jag tänk använda även i år (Har icke råd med en ny.) är ganska lemlästad. Fickorna håller på att trilla av och det är hål lite här och var. Färgen har dessutom börjat gå ur den och den känns mer grå än svart.
Egentligen inte så konstigt att den till slut gått sönder. Men som om man har råd med en ny jacka när ens favoritband är ute på avskedsturné?

Sitter och kollar på Tradera. (Ja, ni läste rätt -> Tradera.) Skulle kännas otroligt mys att ha en jeansjacka. En utan en massa Arkklotter på. Det komiska är att jag hittat en jacka jag verkligen gillar, för 51 kr + frakt. Men jag har inte råd med den heller. Och att be mina föräldrar känns bara fel. 

Så jag sitter och kollar på hela Växjökonserten på youtube istället. Det är mys det med.

Spår;
Lämnat av: Ellie

Svar: Tack! Och jaa, Ola är snygg! (http://i56.tinypic.com/2r7c3yp.jpg)

2011-04-17 @ 18:51:36
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback