Eskilstuna.

Köandet var mys, emellanåt. Förutom när det blåste sand i ögonen och när alla blev läskigt trötta. 
Blev lite trött på allt paxande av könummer och platser vid kravallstaketet. Jag menar, om man nu byggt upp en kösystem så är det väl mening att det ska vara nödvändigt. Kommer det till någon nytta om folk ändå ställer sig och håller platser vid staketet åt folk längre bak i kön efter inläpp?


Linns fina Arkdockor.





Epic gruppbild, speciellt på mig och Sara.

Konserten var magisk. Motsatsen till vemodet som förra konserten i Helsingborg tog med sig. Den var glad i fredags. Jag blev glad. De spelade The Others, Deliver, The Homecomer, Radical och en akustisk version av Absolutely No Decorum. Jag var i himmelen ett kort tag.







(Mer bilder hittar ni HÄR och så småningom på mitt Flickr-konto som ni hittar i menyn.)





Tack alla.

Spår;
Lämnat av: Katarina

Vacraste änglarna Och så "han" Ola i bakgrunden....

2011-04-10 @ 20:51:10
Lämnat av: sanna och wilma

ha en fin måndag, kära du!:-)

2011-04-11 @ 07:38:09
URL: http://tobelieve.devote.se
Lämnat av: Hanna

Blir också trött på att man paxar åt folk. Kösystemet skulle ju inte fungera om alla gjorde det liksom....

2011-04-11 @ 19:17:54
URL: http://thearkmmxi.blogg.se/
Lämnat av: sandra

jag tycker det är fel att man paxar platser, fast det är "mer ok" ifall personen man paxar åt kommer långt bortifrån och verkligen inte kan komma tidigare, alltså typ tar nattåget ifrån norrland.

2011-04-11 @ 22:44:52
URL: http://ofthenight.blogg.se/
Lämnat av: Sanna

Jag tycker det är jätte dåligt att man paxar platser för nån som inte är där. Har varit med om det flera gånger att bara en av dom kommer sen kommer det ett par till bara nån timme innan konserten. Ska man ha sin plats ska man sjutton köa för den inte bara slinka in på ett bananskal.

2011-04-21 @ 11:23:31



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback