I don't know where we headed.

Första lördagen på länge som jag faktiskt vaknar upp hemma och kommer somna på samma ställe. 
Första gången på länge som jag har haft tid att städa mitt rum. 
Första gången på länge som jag är helt okej med en vilodag.

Fast jag kan samtidigt inte slappna av helt. Den där sista konserten är någonstans i det undermedvetna.
Hur länge borde man köa? Hur kommer insläppet vara? Hur många ska dit? Kommer jag orka? 


Spår;
Lämnat av: Eva Holmgren

Ja jag har också många frågor om sista konserten.. Hur länge borde man köa egentligen? Och hur blir det med insläppet? Är så orolig för insläppet.. Har du sett någon konsert på grönan förut?



Och sen så får du beröm för den supersnygga bilden!♥

kram

2011-04-16 @ 17:49:43
Lämnat av: Katarina

Fast jag försöker tänka såhär. Vi har en lång sommar framför oss med massor med konserter och en Tysklandsresa innan det är dags för den där sista, sista. Låt oss ha roligt de närmaste månaderna.

2011-04-16 @ 18:20:33
Lämnat av: Ellie

Ett sätt att bli av med sitt störande undermedvetna är att försöka se ut som Sylle på din bild. Testa!

2011-04-16 @ 21:38:57
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback