Ny dag.

Som min mamma sa igår precis innan jag somnade; "Imorgon är du en dag närmre den 2:a juni."
Det stämmer.

Kollar Arkvideos på youtube och blir extremt glad. Fattar inte riktigt vad som faktiskt hänt under den här våren. För två månader skulle jag nog inte ens våga drömma om det.  
7 konserter. Nya vänner. Riktiga vänner. Faktumet att Martin glatt kommer ihåg var jag bor. Att de ska ha en spelning där jag bor, egentligen tack vare mig och Lasse. Att bli kramad spontant av Lasse. Att jag i alla fall fåt höra några rader ut 2000 Light-Years of Darkness live. Att jag inte känner mig lika ensam längre. Det finns ju en annan värld än den jag är ju just nu. 

Och när jag sitter här hemma och lyssnar på Stereo Explosion och ser att Ola ska vara med i Så Mycket Bättre så tror jag ändå att den kommer fortsätta.


Spår;
Lämnat av: krle

tja,

haft en bra dag ? :)

vad tycker du om H&M's "Fashion Against Aids" kampanjen?

2011-04-22 @ 18:41:34
URL: http://www.nattstad.se/krstojkrle



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback