You get so silly when you're lonely.

Sitter hemma sjuk.

Dagen är allmänt upp och ner och jag kan inte tränga dessa skivsigneringar ut ur huvudet. Det känns helt enkelt som jag har haft nog av att missa saker. Men samtidigt är det ju inte världens lättaste att bara ta ledigt från skolan och åka ner till Malmö/Stockholm.

Därför så sitter jag ensam här hemma inne på mitt rum och kollar på gamla Arkvideos. Det brukar vara det som hjälper när man känner sig liten och obetydlig. Men inte idag. Det blir bara för mycket. För mycket att smälta. Det går för fort.

Det gör ont i magen. Det gör ont i huvudet.

Spår;
Lämnat av: Ellie

Men snart The Ark live. Snart börjar vårturnén.

2011-02-25 @ 14:37:14
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback