Ett steg.

Igår beställde vi färg. Det var nervöst att välja ut en kan jag meddela. Det var helt otroligt hur många olika blåa nyanser det finns att välja mellan. 


Men efter många om och men så fastnade jag för den här. Tror att en sådan nyans smälter in bäst till min vanliga hårfärg. (Det kanske låter lite skumt, det är trots allt turkos, men det smälter in bättre än till exempel en helt klarröd färg.)

Jag är fortfarande ganska nervös. Fast förväntansfull. Det ska bli intressant att se hur det blir. Färgar nämligen håret dagen innan vi åker till Svedala för att se Ark. Skulle vara en upplevelse om det nu blir jätteskumt, för jag kommer inte ha tid att göra något åt det mer än att kanske sätta upp det i en tofs.

Egentligen är det ganska så kul med i-landsproblem.

Spår;
Lämnat av: Aino

Vad heter färgen? :)

2011-07-07 @ 14:03:59
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
Lämnat av: Anonym

Svar: aha, okej :) jo, såg att det var directions, tyckte det såg ut som min gamla färg jag hade i luggen ett tag. Men den hette apple green, så din är nog mer åt det blåa hållet ^^ kommer säkert bli jättefint! :)

2011-07-07 @ 15:38:04
Lämnat av: Anonym

Och den förra kommentaren var av mig, Aino, då. Min mobil vill mig illa.

2011-07-07 @ 15:39:08
Lämnat av: Maria

Åh vad kul, då syns vi i Svedala och så får jag se din hårfärg, nice nice! :D

2011-07-08 @ 21:35:00
URL: http://djmyrstack.blogg.se/
Lämnat av: rebecca

jättefin färg ju! jag vill färga mitt hår blått men jag får inte. får inte färga det alls.

2011-07-16 @ 23:26:05
URL: http://lallabecca.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback