Harkel.

Det känns helt meningslöst att leta efter sladdar. Vad är en sladd utan något som behöver den? Det är väl logiskt att de försvinner efter ett tag. Det skulle nog jag med gjort.

Min dator har lagt av. Sitter vid en annan dator. Det känns inte lika bra. Har skapat ett personligt band mellan mig och datorn. Hysteri.
Men tänk, alla bilder, all musik, alla favoritmarkerade webbplatser, alla utnötta tangenter. 

Den är datorn har också funnits en tid. Men jag gillar den inte. Den svek mig. Nu gör den inte det längre. Efter ett antal år inklämd i en bokhylla, eller i min pappas händer. Jag förstår mig inte på elektronik. Kommer aldrig göra. Den lever sitt eget liv. Jag vill inte ha med det livet att göra.

Jag vill bara ha mina bilder, min musik, mina favoritmarkerade webbplatser, mina utnötta bokstäver.

Tumblr_lodk3utlxk1qfu5rlo1_400_large
262271_198881926831460_100001289618415_564919_4412176_n_large
Tackar Weheartit för bilderna. Speciellt den sista, hjärtskärande sanna bilden.

Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback