Sommarkrysset.

Dagen efter Västeråskonserten var huvudet bara en stor ond böld. Benen var vingliga och sinnet var helt rubbat. Vi tog oss i alla fall till Stockholm och Grönan. Det var stekande sol och efter en minut vid solen kände jag mig helt... friterad. Vi letade upp någon slags skugga som råkade befinna sig precis vid Jens keyboard. 

Vi kunde alla konstatera att den var oerhört smutsig.

Att finna en plats vid scenen senare under dagen var ett slags mysterium. TV4 är väl egentligen inte världens mest välorganiserade kanal. Till slut fick jag en väldigt bra plats. Vet inte hur det gick till. Jag stod i alla fall precis vid scenen men också precis vid sofforna där Ark sedan satt och blev intervjuade. 

Det var väldigt annorlunda och jag fick en hel del skrattanfall. Dels för att jag knappt sovit på några dygn men också för att allt var så galet. 

Genrepet var nog mest roligt. Då var jag som piggast och som pratigast. 

Tv-inspelningen var självklart också kul. Dansade och hoppade. Oklart varför. Det kändes i alla fall kluvet att vända ryggen till Ark när de satt precis bakom en och flippa ur på en klyschig kärlekslåt framförd av Jessica Andersson och Magnus Carlsson. Hade kontakt med fansen på den andra sidan av scenen. Det var otroligt kul. Vill tillbaka till det där.

Vill tillbaka till när det var Lottodragning och jag bara skrek "BINGO! OMG, jag har vunnit!" mitt i en TV-sändning kanske lite för högt. 

Varför har jag blivit så galen? Varför? Det är kul. Men jag hänger inte med mig själv.


Efteråt gick Ola runt och tvingades skriva autografer. Linn fick även några ord om ett brev hon gav till honom på Tv-inspelningen. Vi hade gett våra brev tillsammans. 

Det var egentligen ett ganska fel tillfälle att fråga. Men jag var tvungen. För om jag ska vara helt ärlig så är det sällan man får bra tillfällen att prata med Ola. Och jag har egentligen inget problem med det. Jag orkar inte tråna efter att hävda mig eller tråna efter kontakt. Jag är glad så länge jag får njuta av konserterna. 

Men med hjälp av Linn så frågade jag bara om han läst den. Och det hade han. Några andra drog i honom för autografer. Jag grät. Jag vet inte varför men jag förstod bara ingenting. Han hade läst novellen. 

Efter några autografer kom han tillbaka och berättade vad han tyckte.

Spår;
Lämnat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-04 @ 12:32:39
URL: http://hejbus.blogg.se/
Lämnat av: Emma

Älskade vår dans till sista låten. Blev så glad.

Och det var så fint det han sa om din novell.

2011-07-04 @ 14:11:57
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: Anonym

älskar att alla verkligen var helt galna. Bara släppte på allt och var jättetöntiga, trots att hela Sverige kunde se.



Och haha, när vi på min sida skrek bingo (några gånger för mycket) kom en som jobbade där och sa åt oss att det var lotto och INTE bingo som spelades, haha.

2011-07-04 @ 20:48:08
Lämnat av: malin

och fint att mitt namn och sånt där försvann från min kommentar

2011-07-04 @ 20:48:51
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Lämnat av: Ellie

"Efter några autografer kom han tillbaka och berättade vad han tyckte." SÅ KAN MAN INTE SLUTA. Vad tyckte han, HALLÅ?

2011-07-07 @ 20:40:07
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback