Materiella ting som är ganska trevliga, ändå.







Creepers. Förstår inte varför jag fastnat för dessa underliga ting, men de är så banalt mysiga. Har inga själv men de finns ändå på hjärnan otroligt mycket. Fråga mig inte varför.





Dr Martens är också ganska härliga, särskilt låga sådana. Extra gubbiga. (Förstår inte min plötsliga fascination för just skor, men här har ni den i alla fall.)
Häftmassa (aka kludd) är också en mysig uppfinning. Särskilt om man är sättauppsakerpåväggenjunkie.

Facebook | Mine bilder - Profilbilder

Sparkdräkter (aka Onepieces), fula som jagvetintevad. Men olagligt sköna. 

Potterish
Bokstäver. Mycket användbara, det kan jag lova. Om bokstäver nu räknas som materiella ting, eller är de uttryck?

Fred in.

Spår;
Lämnat av: Loviisa

sv: Aaaw! Tack, och ja, det var jag :) Jättesnällt!

2011-06-17 @ 11:13:58
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback