Only seconds to play.

Inte ledsen över att jag kanske missade Ola och Sylvester på Mossagårdsfestivalen igår. Hade en mycket trevlig konversation med Emma på twitter. Den var nog mer värd en ett nervöst samtal med Ola och Sylvester. Får alltid en extrem prestationsångest av att prata med någon ur The Ark. Det tar flera dagar att processera det, och jag skulle inte hunnit tills imorgon då det är dags att träffa Ola igen. (Försöker tänka postivit.)

För ja, just det, jag har skaffat twitter. Men följ mig inte. Det bådar inte gott.

Nu --> packa och packa och packa för att bege sig till Stockholm. Där blir det TV-inspelning med Ola Salo och möjligen en överlämning av den där novellen. Nervöst.

Spår;
Lämnat av: Emma

En mycket trevlig konversation, ja. Tror inte det skulle vara riktigt samma grej att prata föräldraskap och pankakor med Ola eller Sylvester, faktiskt.

Det blir jättebra imorgon! Tycker verkligen du ska lämna novellen för den är så jävla bra.

2011-06-18 @ 09:05:39
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: Moa

Hej!

Jag har länkat dig nu!

Om du vill att jag ska länka dig en gång till? Så ställ bara en ny fråga i min frågebox :)

Ha en bra dag ♥ Kram ♥

2011-06-18 @ 17:56:09
URL: http://littlemoa.blogg.se/
Lämnat av: Eva

Åh, haha jag förstår mig inte riktigt på twitter, är det svårt?

2011-06-18 @ 21:26:34
Lämnat av: Ellie

Svar: Okej, Jonas Gardell ska jag köra på då alltså? Dikter är inte riktigt min grej, även om det är Jim Morrison. Men sci-fi låter intressant, ska definitivt kolla upp det!

2011-06-21 @ 18:36:46
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback