Slutsats: Ingen vila?

Förbered mig inför resten av veckan. 
Packar.

Imorgon bär det av till Göteborg. Se Ark på Where the action is. Kommer hem på onsdag, då ska vi jobba färdigt med den där dumma flytten, städa gamla lägenheten osv. 
Är ändå glad över att inte vara på P&L på onsdag. 

På torsdag är jag hemma. Då ska det packas igen. På kvällen drar jag sedan iväg till Västerås för att se Ark på fredag igen.

Efter det ska det sovas i några timmar sedan bär det av till Stockholm och Sommarkrysset tidigt på morgonen. 

Och jag gillar inte att packa.


Spår;
Lämnat av: Linda

Vad roligt :) Du får hälsa dem i Göteborg eftersom jag inte ramlar förbi där men sen ses vi ju i Västerås igen :)

Varför valde du förresten bort P&L? :)

2011-06-27 @ 13:45:11
URL: http://leiaaz.blogspot.com/
Lämnat av: eva

hej! fick ditt brev idag, fint!

2011-06-27 @ 15:48:53
Lämnat av: Ellie

Sv: Haha nej, det var inte jag i Stockholm..

2011-06-27 @ 18:58:47
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback