Don't try this at home, kids.

Okejokejokej. Jag erkänner. Nu är det vår. Det ska vara runt tio grader i Helsingborg på lördag. Känner mig sådär obekymmersamt pensionärsaktig när jag sitter här hemma och kollar vad det blir för väder, men det får vi väl alla leva med, eller hur?

Nu sitter jag i alla fall och går igenom olika teorier om vad som kanske kommer hända på lördag. Jag är sådan. Jag älskar att sitta och spekulera och sedan bli besviken över att det inte gick sådär perfekt. Oftast beror misstagen på mig själv dessutom.
Så nu ska jag fortsätta spekulera.

Spår;
Lämnat av: Katarina

Måste allt vara perfekt? Är inte nästan perfekt också rätt bra, när man sammanfattar?

2011-03-31 @ 21:04:38
Lämnat av: Tagebeatrice

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-12-01 @ 12:01:29
URL: http://tagebeatrice.unitblog.com



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback