"Du är gullig när du är förvirrad."

Tack till Agnes för rubriken.

Ja, vad ska man säga? 
Det brann i vår skola idag. I en papperskorg. Anlagd brand. Brankåren kom och lunkade sakta, harmoniskt och till och med småpratandes in i vår skola och satte dit någon fläkt för att få ut all rök. Men lukten kommer ligga kvar i mina skolböcker, min skolväska, min jacka och allt sånt man förvarar i ett skåp.

Vad är det för mening med att starta en brand i en papperskorg i källaren på en skola? Jag fattar inte riktigt det. Det är ju egentligen inte så lyckat, alls. 

Annars så har man nu biljetter till Ark i Västervik, Arken i Parken i Alvesta och till Ark i Eskilstuna. Eloge till det.

Spår;
Lämnat av: järnspöken

sv; jag med :D

2011-03-31 @ 19:48:54
URL: http://lallabecca.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback