Läktare, Växjö och även en Ark. 25/3

Vi begav oss till Växjö direkt efter skolan. Jag var inte taggad. Inte alls. Ordet läktare var uttjatat och jag var trött efter en intetsägande skolig skoldag som hade envisats sig om att inte ta slut.

Väl framme var det inte alls många där. Jag hade varit orolig för att det skulle vara hur många som helst där så att man inte ens skulle fått en bra plats på läktaren. Men jag blev nummer femton. Och jag kom dit lite efter klockan 5.

Väl vid insläpp sprang jag bara upp på läktaren. Såg typ ingenting för att det var så mörkt. Tog en plats i mitten, längst fram. Scenen var väl 50 meter rakt framför mig.



Konserten började ganska omgående. Jag höll mig vid medventande med hjälp av dextrosol och allt var ändå okej. Konserten började. Jag stod upp. Folk bakom mig satt ner. Hade innan konserten mailat Palladium och frågat om det går bra att stå, de hade svarat att det var helt okej. Så jag stod. 

Det tog inte många låtar förrän folk började gnälla på oss. Till slut kom det en så kallad "vakt" och sade åt mig att jag inte fick stå. Man fick bara stå på sidorna av läktaren. Varför då? Jo, för att det satt en massa andra människor bakom mig som seriöst trodde att man ska sitta still utan något som helst uttryck i ansiktet på en Arkkonsert.

Så jag ställde mig på sidan, tillsammans med Ellie, Nadja och Patricia. Det var bättre. Jag kunde fokusera på konserten.

















Spår;
Lämnat av: Juliia ;)

Sv: Härligt med så många kvar :)

Javet. Lite skumt tkr ja me. hehe.. Alla stannade i baren/garderoben men vi bara sprang in. :) Det var dock en ganska stor klunga i mitten.. Men där typ svimmade jättemånga och sjukpersonalen hade lite fullt upp vissa stunder... Som tur var så var inte trycket så "hårt" på sidorna.. :) <3

2011-03-27 @ 19:49:32
URL: http://juliaedvinsson.blogg.se/
Lämnat av: Linn ♥

åh, jag älskar verkligen den fjärde bilden! kanske för att jag stod bara centimeter från Ola! (a)

2011-03-29 @ 20:59:52
URL: http://arkflikka.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback