Ett liv, också.

Dagens höjdpunkt var den där stora koppen kaffe när man precis kommit hem från skolan. Den andra höjdpunkten var kaffekopp numero 2 några minuter senare. Höjdpunkten försämrades något när lite av kaffet hamnade på en alldeles vit vägg.

Förövrigt så har jag tänkt mycket på vad jag ska sysselsätta mig med, i höst, efter turnén. Funderar på att börja skriva. Inte på måfå, som jag gör nu. Utan på riktigt. Jobba på något. 
Kanske börja teckna igen, så som jag gjorde i höstas. 
Se Ola i Jönköping. Kommer säkert vara jätteinvolverad i det eventet tids nog. 

Det känns i alla fall lindrande att tänka så. Ark kommer fortfarande finnas där. Men då ska det vara min tur att komma någonstans. 

Innan 2011 vågade jag varken tro på Ark eller mig själv. Nu vågar jag tro på Ark. Jag ska tro på mig själv också.


Spår;
Lämnat av: hanna

snygg blogg! :)

2011-05-13 @ 21:14:29
URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback