Hey poppa joe.

Prataprataprata och beeptest på gympan i skolan. När jag somnade på golvet väl hemma idag ångrade jag lite de där flämtande minutrarna i den stora salen. Klarade i alla fall upp till nivå 10. 3 nivåer bättre än i april. Konserterna? Dansen? Ingen aning. Motivationen?

Förövrigt blev min trötthet dessutom förevigad på skolfoto.

Imorgon sätter jag mig på ett tåg och ska skaffa nya förevigade minnen. Lite finare än skolfoto. Dock mycket mer komplicerat och jag känner redan nu hur jag kommer ramla ihop i en hög på hemvägen och sova bort. I alla fall förhoppningsvis inte på ett golv. Alltid nåt.

Ser den här låten som en fortsättning av vår Papaya Coconut-hysteri. Vad säger ni? Bra hysterimaterial?

Spår;
Lämnat av: Leia

Underbart!

Rocka Tyskland från mig också <3

2011-09-02 @ 12:03:26
URL: http://leiaaz.blogspot.com/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback