Sista sommarlovskvällen.

Avslutar månaderna av sömnbrist och bråk med ännu mer somnbrist, "you rock" och bråk. Antar jag. Pang.

Längtar tills skolan. Behöver mitt andra liv också. För jag har nog två. Behöver nog blanda. Jämna ut. Kanske bra att tänka på. Känner mig viktigare då. 

Vet inte hur jag ska avsluta det här. För det är inte slut. Om 6 dagar kommer den stora båten och spökar i Eksjö. Om 6 dagar kommer mina små spöken hit också. Gillar mina spöken. Vi ska spöka. Har fått höra saker. Människor i min gamla skola har suttit och pratat om hur omöjligt det är att jag plötsligt skulle må bra. Att folk plötsligt skulle tycka om mig. Det bränner i magen. Ska ta tag i det på lördag. Med er. Har nog glömt berätta det här.

Tack för allt. Sommaren. Gillar inte dig egentligen, gillar hösten. Men du har hjälpt. 

Ska försöka rocka.

Spår;
Lämnat av: alice

svar; japp. de är förjävliga. "och akta dig för människor, för människor gör en illa om dom kan."

2011-08-21 @ 22:10:09
URL: http://undertheaprilskies.blogg.se/
Lämnat av: "stora Sara"

Du Linnea, jag minns inte när vi sa hej första gången under detta år, jag minns inte när vi fann varandra men, jag vet vilken fin vän du är. Jag vet att du har mer styrka nu och jag vet att tillsammans ska vi ge järnet. Jag kommer laddad med kärlek, glädje och glamrock. Allt det där som förde oss oxå tillsammans. Du behöver inte tacka mig det är jag som ska tacka att jag får lov att dela en liten bit av ditt liv och det gör jag med allra största respekt. För du har framtiden för dig, du har ett hjärta av guld vännen. Du har allt!

2011-08-22 @ 19:55:34



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback