Västerås Cityfestival.

Kom dit vid fem på morgonen. Marken var fylld av skräp och sovande fans. Fick nummer 10.


Jag kommer inte ihåg så mycket av köandet. Mer än att jag var galen och dansade mer än vanligt samt att det var så varmt att jag inte kunde undgå den där känslan av hur ens svarta stuprörsjeans klibbar sig fast på benen.

Det var många där. Numrena blev bara högre och högre och klockan hade inte ens slagit nio.





Tomas Di Leva var på scen innan The Ark. Det var något jag hade sett fram emot ganska länge. Han verkar vara en så underbar människa. Och det var han. Jag blev glad. Kommer även ihåg att jag fick mycket kontakt med honom. Många skratt. Och ett plektrum.





Efter Di Leva gick tiden fort och helt plötsligt stod jag där framför The Ark ännu en gång. Det känns som att jag gör det varje dag numera. Att jag alltid vaknar och sommar där, vid scenen. 




Jag vet inte varför, men på de senaste konserterna har jag varit mer galen än vanligt. Jag har hoppat några hopp extra. Jag har gjort mer gester med händerna än vanligt. Jag har skrattat mer än vanligt.

Jag har så himla kul hela tiden. Och jag vet inte varför. Det är som att jag vågar mer. På Siesta blev allt bara så fel och det är som att jag tar igen allt gånger tusen nu. Allt är på riktigt. Alla leenden.



Jag, Sara och Emma kunde dessutom headbanga tillsammans i The Worrying Kind. Det gjorde fruktansvärt ont. Men det var det värt. 


I slutet av Calleth blev det konfettiregn. Ola fick dessutom för sig att spruta vatten på oss. Räddaren i nöden.

Kommer ihåg att jag gapade så mycket när jag sjöng att det flög in konfetti i munnen på mig.




Spår;
Lämnat av: Emma

Åh, Di Leva. Fin människa.

Gillade när vi helt plötsligt stod armkrok utan att veta varför. Haha.

Åh, Västerås. Det var jäkligt roligt.

2011-07-04 @ 14:19:33
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: anna.

åh, vilka härliga konsertbilder!

2011-07-04 @ 14:51:10
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/
Lämnat av: Ellie

Alltså vattensprutaren. Trodde att jag grät när konfettin kom, men det var bara Ola som sprutade vatten i ögonen på mig HAHA.



Och nästsista bilden var jättefin.

2011-07-07 @ 20:38:25
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Lämnat av: Anastasia Beckman

Jättefina bilder!



Jag undrar om jag kunde låna dina bilder på dileva och the ark bara till ett bildspel för ett skolarbete? Såklart anger jag källan.

2011-08-25 @ 09:07:58
URL: http://anastasiabeckman.devote.se



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback