Det går ju i faser.

Igår var intressant. Vi köade otroligt onödigt länge och vi hade nog mest kul innan själva inspelningen. I alla fall jag. Bjuder på bildbevis om att man faktiskt kan totalt flippa ur mitt på gatan på Östermalm.



Inspelningen kändes emellanåt lite konstig. Mest för att Ola spelade en del Arklåtar med något husband. Det var bara jobbigt att se honom köra dem utan hela riktiga Arken bakom sig. Som att hela The Ark handlar om Ola. Vilket jag själv definitivt inte tycker att det gör. The Ark skulle vara väldigt tråkigt om bara Ola var med.

I övrigt var inspelningen i alla fall riktigt kul. Ola pratade en hel del om hans förhållande till musik när han var ung och han pratade också en hel del om sitt låtskrivande och hur han gör låtar. Det var väldigt intressant. Borde väl kanske inte säga så mycket mer om programmet. Ni får helt enkelt se det i höst, och bli inte rädda om ni helt plötsligt ser mig poppa upp i TV-rutan.

Efter inspelningen när Ola väl kom ut genom sceningången blev han abrupt inringad. Hade ganska bråttom hem och det enda jag ville göra var att lämna över den där novellen. Kände helt plötsligt att jag började må otroligt illa. Var nervös på ett helt nytt sätt. Men egentligen var det ju bara att räcka fram det där kuvertet och springa. Så jag tog mig igenom den där klumpen av människor, ställde mig vid Ola och när jag till slut fick ordet så gav jag den bara till honom. Han tittade mig rakt in i ögonen när han tog emot den. Då släppte nervositeten. Fast nu är jag nervös på nytt. 

Ola Salo ska läsa min novell.


Spår;
Lämnat av: Emma

Det var roligt igår. Rätt annorlunda och konstigt, men oerhört roligt. Tycker det var väldigt bra att du lämnade novellen.

(Och HAHAHAHA på bilden på oss. Allas ansiktsuttryck <3)

2011-06-20 @ 13:21:47
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: alice

åh, vad spännande! vad var det för novell? vad hade du skrivit om, alltså?



svar; bilden på chandler, eller? <3

2011-06-20 @ 20:56:21
URL: http://undertheaprilskies.blogg.se/
Lämnat av: Grynet

Jag håller med om att det var väldigt lustigt att höra låtarna sådär. Det var väldigt fel. Är inte resten av Arken med är det en helt annan grej och fast att de andra är mer i bakgrunden behövs de för helheten. De är ett band, inte Ola med komp.

2011-06-20 @ 23:25:44
URL: http://grynigt.blogg.se/
Lämnat av: Maria

Du är modig som lämnade novellen, det tycker jag allt! :)

Jag tyckte det var lite jobbigt efteråt, alla var så himla på och redan innan så gick ju folk och spanade i dörren för att kolla när han kom. Lite hetsig stämning liksom. :/ Men Ola är ju snäll och lugn som alltid. Fattar inte hur han orkar.



För övrigt så gillade jag Kvint jättemycket. (apropå din rubrik)

2011-06-21 @ 02:10:33
URL: http://djmyrstack.blogg.se/
Lämnat av: ttilda♥

haha , rolig bild den första :D

2011-06-22 @ 19:31:19
URL: http://ttypttildas.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback