Tell me this day is over.

I princip precis hemkommen. Kl 19.35. En tisdag. En intetsägande dag som skulle vara skön. Den dryga långhelgen som gick fel skulle vara över och livet skulle gå vidare i tre dagar för att sedan ändra riktning lite i sisådär 2,5 månader. Inte för att sommarlovet helt plötsligt blivit inställd. Men ändå.

Den här dagen känns bara onödig.

Ingenting i skolan.

Gå runt och runt och runt i Jönköping och vänta och vänta och vänta för att gå på en lägenhetsvisning som egentligen mest gjorde en förvirrad. Vad blir det nu, den tionde gången jag ska flytta? 

I skolan kändes det mest som att jag pratade luft. Inget hördes, inte för att jag heller lyssnade särskilt mycket på alla andra. 

Dessutom är det åska i luften och jag börjar snart gråta av denna huvudvärk.


Det värsta är ju att faktumet att vi har IES Olympics imorgon i Råslätt av alla ställen inte gör det lättare. Min motivation för idrottsdagar är redan dålig som den är, att ha en dålig dag gör att den där idrottsdagen snart ger mig ett nervöst sammanbrott.

Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback