Oanpassade festivaler.

Det krävs skicklighet att på pricken missa konserter med Henrik Berggren två gånger i rad. Först på Siesta, nu på Storsjöyran. Dessa begränsande endagsbiljetter ger mig snart hjärtinfarkt. Men självklart kommer The Ark först, fast jag glömmer bort varför de alltid ska komma först mer och mer för varje dag.

Vill se Henrik. Han verkar dock inte pålitlig nog att jag kan tänka: "Amen, det kommer väl säkert en hel del spelningar framöver!". Nej. Henrik Berggren har inte ens en hemsida. Jag vågar inte tro någonting.

Eller är Henrik bara en människa man ska undvika att se live? 
Nej. Så vill jag bara inte tänka heller.


Spår;
Lämnat av: kajsa

Jag tror nog att det kan vara så att han spelar lite då och då, sådär när han orkar ungefär. Dock har jag förstått att han mår bättre nu än back in the days. Jag själv blev lite avskräckt då han direkt efter BDs avslut ställde sig på Popaganda jättehög/full och inte kunde texterna till låtarna. Men de med stjärnor under ögonen längst fram kunde ju allting så fint så det gick ju bra ändå. Så ge inte upp hoppet!! jag GLÖMDE en kajsa grytt spelning, det är faktiskt värre :P

2011-06-21 @ 20:36:57
URL: http://anniehallova.wordpress.com
Lämnat av: Katarina

Som jag känner mig i huvudet detta år så är tanken att faktiskt glömma en spelning inte alls omöjlig. Om det är en tröst?

2011-06-21 @ 20:40:55
Lämnat av: Jenny

Jag kollade på Henriks konsert på Siesta. Det var helt fantastiskt. Jag har varit väldigt ledsen för att jag inte upptäckte BD tidigare än jag gjorde för jag trodde aldrig jag skulle få uppleva låtarna live, men det har jag ju fått nu iaf. :) och det var en riktigt bra konsert, blandade känslor.

2011-06-21 @ 20:42:48
URL: http://jennipop.blogg.se/
Lämnat av: B.

Han är inte en människa man ska undvika at se live. Bara så du vet. Se honom, när du kan.

2011-06-22 @ 01:12:38



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback