En underhållande och lockande rubrik.

Idag har jag gjort ett flertal upptäckter.
Bland annat att jag gillar att laga mat, programmet Ullared är tortyr och att tv i allmänhet är tortyr.

En annan upptäckt jag gjort är att Ola har tillbaka sina svarta vingar bland scenklädesrepertoaren 2011.
De vingarna som auktionerades ut i samband med Musikhjälpen. Frågan är alltså; Har Ola köpt ett par nya vingar, eller är Ola ett lika stort fan av Tradera som vi andra? [Såhär går det när jag har tråkigt.]
En annan upptäckt jag gjort är att det är väldigt underhållande att packa upp mjukisälgar på turistbyrån i Vetlanda. Det rekommenderas. 

En annan upptäckt jag gjort är att jag redan börjat bli lite sådär smånervös inför Arkkonserten på onsdag, dvs om 5 dagar.

Den sista men absolut inte minsta upptäckt jag gjort är att jag gillar att inleda stycken med "En annan upptäckt jag gjort...".

Spår;
Lämnat av: Ellie

Svar: Yeah, det ska jag! :D

2011-03-04 @ 23:47:40
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback