The weather is kind of lousy today.

Den här dagen har varit den konstigaste dagen någonsin. Orkar inte med all röra. 

Orkar inte med alla som säger att det är vår. Lider människor av plötslig blindhet? Snö är vitt. Snö syns. Snö lyser och gnistrar på marken. Snö finns kvar. Snö finns där ute. Gå inte ut, för där finns snö.
Nu tycker jag att vi alla ska stänga in oss så mycket vi kan tills all snö är borta. Det har i alla fall varit min taktik sen december, men det börjar antaligen slita på en. 

Jag borde antagligen ta tag i min nästan-fobi för vinter. Men vintern är väl snart över?



Nu ska jag fortsätta drömma om jeansjackor.

Spår;
Lämnat av: Jejje

SV: Jeansjackor är så_sjukt_snyggt!

2011-03-12 @ 18:04:29
URL: http://chavezz.blogg.se/
Lämnat av: Ellie

Men jo, det är vår. Eller alltså, våren är på väg! Kände det i luften när jag gick ut idag. Bara molnen försvinner så blir det vår!

2011-03-13 @ 21:22:47
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback