Och jag väntade bara på att himmelen skulle falla ner.


Åker om typ 40 minuter. Om nu allt går som det ska. Vilket saker aldrig brukar göra, fast man brukar överleva ändå?

Imorgon kanske man kan säga att Ark MMXI börjar igen?
Jag är nervös. Inte van vid sånt här. Inte van vid att dedikera en hel sommar och en hel vår åt ett band.
Dedikera all energi och hitta sig själv halvt utslagen av förvirring där hemma någon gång i mitten av maj.
Det är första gången jag är med om att mitt favoritband ska lägga ner.
Det är nog första gången för många andra också. 
Ingen har ju riktigt en aning om hur man ska reagera.

Det känns som något urflippat experiment. 

Men jag är ju i alla fall inte ensam.

Spår;
Lämnat av: malin

Vi är försökskaniner. Läskigt.

2011-05-21 @ 13:55:17
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Lämnat av: Ellie

Snarare att The Ark MMXI börjar nu. Usch, ångesten.

2011-05-23 @ 13:35:21
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback