Step out. Step out of yout echo chamber.

Mötte upp Emma idag. Första gången på evigheter.
Första gången på evigheter som jag träffade en vän som inte är Arkfanatisk. Första gången som jag sitter på ett café i över en timme och bara pratar. Första gången på länge som jag lyckas njuta av en kopp kaffe.

Jag tror att jag behöver göra sådant oftare, jag behöver inse att det faktiskt finns vänner som man kan träffa till vardags också. Eller i alla fall typ två. Den senaste tiden har allt bara hängt på Ark. Jag har gått runt så orolig hela tiden.

Det var nästan lite terapi, vaknade imorse, hade sovit i 9 timmar utan att det ens kändes. Somnade på tåget, vaknade upp precis när jag behövde kliva av. Somande på tåget på väg hem. Vaknade upp på ett helt öde tåg i Nässjö. Rusade till bussen och sedan direkt till Emma

Det måste i alla fall definitivt ske oftare.

Spår;
Lämnat av: kajsa

Ja Italien var ganska skumt. Ola som skulle försöka översätta det han brukar säga rakt av till engelska också. Mellansnacken var ovanligt långa haha.



Det mesta på den där festivalen kändes som allting man försöker slippa varje dag komprimerat i två timmar. Tur att Ark avslutade så man fick tillbaka tron på livet igen. Axlar, bra idé! Ska kanske börja ta med mig en liten låda att stå på?

2011-05-24 @ 21:03:44
URL: http://thehomecomer.wordpress.com
Lämnat av: Emma :))

vet du, det SKA ske oftare!! <3

2011-05-25 @ 19:26:01
URL: http://emmapemmaah.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback