Ny bloggbakgrund, ljud och blått.

Lite fint när det blir lite spontant, färglatt och nytt. 

Har det förövrigt glatt, mysigt. Tillhör inte nedstämdheten. Sitter mest och tänker på hur gärna jag vill beställa hem den där blåa hårfärgen och på hur nervös jag är inför morgondagens första gitarrlektion. Som jag precis skrev till Maria: "Är mest ett fån som bah: "JAG VILL KUNNA SPELA GITARR HALLÅÅÅ"."

Men om det går bra och jag lär mig kommer jag vara glad. Om jag blir bra kanske jag kan gå över till elgitarr. Nästan lite för häftigt, men ja. Sitta och göra häftiga ljud. 

Men i alla fall, blå hårfärg.
Är mest ett fån som bah: "JAG VILL KUNNA SPELA GITARR HALLÅÅÅ".

Spår;
Lämnat av: Emma

Om det här vore facebook skulle jag klickat på gilla.

2011-09-18 @ 17:49:38
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: Maria

Jag glömde köpa hårfärg när jag var i Stockholm. Fml, liksom. Har bara jättelite rosa kvar. Uhuuuu.

2011-09-18 @ 19:14:21
URL: http://djmyrstack.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback