Söndag och tjugofemte september.

Jag tror jag vill att tiden ska gå. Tiden kan hoppa 6 dagar och till Malmö. Eller alldeles för många dagar och tills när grundskolan är slut. Eller kanske till nästa gång jag har en idé och orkar göra något av den?

Ögonlocken är tyngre än förra året och jeansen är på bristningsgränsen. Skolan är mindre och pengarna är färre. Vill ha en inkomst men inser att jag kanske inte skulle orka. Inser dessutom att jag kanske fortfarande är fjorton i 2 månader till.

Vill vara en sån som orkar. Det tär i mig som bara den. Har tagit mig igenom den första riktiga veckan i skolan. Nu är det bara resten kvar och jag vet att jag nog orkar.

Egentligen är det nog bra om jag inte gör så mycket mer än det nödvändiga. Som nu. Känns bara så konstigt. Känns halvt. När allt är halvt blir datorn den andra snabba halvan. Madrassen jag landar på. Sitter här hela tiden. Lever mitt Ark-liv. Jag har börjat slussa in det i det andra. Försöker blanda liven. Ha in mig själv i allt.

Spår;
Lämnat av: Maria

Jag känner mig som en zombie.

2011-09-25 @ 18:48:11
URL: http://djmyrstack.blogg.se/
Lämnat av: Björk

Att ha sej själv i livet är inte så lätt. Åh Linnéa (jag förstår aldrig om du ska ha ett vanligt e eller é?) - fjorton går över. Sa alla till mej när jag var det. Fast jag förstod det själv. Fast jag önskar att min fjortonåring hade känt din! Nöjer mej iallafall med att min sjuttonåring får göra det. Det är en ära. Tänk på att du räcker fint. Kram.

2011-09-25 @ 22:51:30
URL: http://bump.blogg.se/
Lämnat av: sophi

jag är så glad att min tid som fjorton är förbi. hur du än mår ska du veta att allt kommer bli bättre :)

2012-10-07 @ 18:05:43
URL: http://kutabachimae.wordpress.com/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback