D'accord.

Jag har ingen djup sorg. Behöver jag ha en? Jag har ingen fundamental tanke, i alla fall inte vad jag vet.

Igår ramlade allt inombords. Feber i tankarna. Idag har jag kraschat i hopp om att hitta tillbaka men jag är fortfarande lika yr. Tror ändå att jag kommer stanna på botten ett tag. I alla fall så länge jag inte orkar. Varje dag är trots allt en dag och jag vet att helgerna är inget som jag bara kommer räkna. Snarare räkna ner till. 

Räkna efter kan man också göra. Till exempel exakt idag en månad sedan vi alla stod i Eksjö. 

Snart en månad sedan det här:





Men jag har ingen djup sorg. Inte ens för att tiden flytt ifrån. För det finns fortfarande. Även fast huvudet svammlar och även fast magen värker har jag fortfarande skrattat åt oss ibland. Även fast ingen väg leder till en praoplats eller en bra tanke om gymnasium. Även fast jag knappt orkar sova.

Det är nog inte tiden som stör mig. Det är nog bara oron att inte hitta tillbaka till dit jag varit. Det galna.

Spår;
Lämnat av: Emma

♥ (rätt lame kommentar men det får vara så nu.)

2011-09-27 @ 19:06:17
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: Maria

Det kommer ta ett tag att ställa om sig, tror jag. Men sen kommer det bara bli bättre och bättre.

2011-09-27 @ 21:31:28
URL: http://djmyrstack.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback