Rubrik.


Lyssnar på en gammal LP med The Sweet. Det är nästan så att Sweet är mitt favoritband, efter Arken. Jag har börjat bli besatt, har ingenting emot det i och för sig. Deras musik känns så äkta. Glad, egen och 70-tal. Underskattade. 



[Det har blivit väldigt mycket uppdatering idag, men jag har haft tråkigt.]



Spår;
Lämnat av: rebecca

hon lina gillar kent omg omg omg :D:D har hon blogg? :D:D

sv; iih kent (L)

varför gör Håkan ont?

k00lt att du bott i Nepael.

Jag skriver också mycket, är du medlem på dikta.se?

Jag gillar Håkan lite, Timo lite, Lisa Miskofsky lite, BD ytters lite och ja. Men alltså, det ÄNDA som finns i min mp3 är Kent. ledsen men gillar inte The Ark, lyssnar bara på svensk musik typ.

2010-12-30 @ 15:37:22
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Lämnat av: rebecca

oj hon lina var med i inlägget över, kommenterade fel inlägg HHAHHAHA XD

2010-12-30 @ 15:37:42
URL: http://lallabecca.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback