År 2010 i bilder.



En hemsk vinter.
Påsklovet = Resa till Rottne. Hade en enorm förmåga att överredigera bilder.

In Full Regalia släpptes och jag blev glad.

Till slut var det snart juni och jag gick mer och mer på promenader med Findus. Väntade på sommarlovet.

Sommarlovet kom till slut. Vi åkte ner till Neapel i Italien. [Där jag en gång bott.] Det var jobbigt. Men roligt. [Vy från min gamla skola i Neapel på bilden.]

Hemma i Sverige, åkte ner till Helsingborg tillsammans med min mamma och gick på min första Arkkonsert. Bästa dagen i mitt liv.

Min andra Arkkonsert, Skövde. Träffade Lina.

Jag hade precis börjat på Engelska Skolan. Och den 21:a augusti var det dags för Arkkonsert i Linköping. Slutade med att jag blev sjuk veckan efter.

Eksjö Stadsfest - Såg Salem, Eric Saade [Enbart för att få bra platser på konserten efter] och Timo Räisänen. Träffade sedan Timo efter konserten, lagom nervöst. Ensam och allt.

Hösten förflöt sig sakta framåt. Såg Ola Salo i Malmö. Också en bra dag.

Jul. Efter en skum procedur har vi fått tag på en gran.

Spår;
Lämnat av: Jen

Men gud, där bak Ola står ju jag, haha!

Hihih Timo är så söööt!

2010-12-30 @ 08:36:15
URL: http://jennipop.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback