Little dysfunk kid.


Jag hatar huvudvärk. Jag somnar varje kväll och hoppas på att den försvinner nästa dag. Men det första jag känner varje morgon så fort jag vaknar är hur det hugger till i huvudet. Konstant gör det ont. Det finns ingen paus, bara olika grader av inverkan på dagen. Kan det inte bara ta slut. Jag orkar inte med en till vecka.

Förövrigt så har jag målat en bild av Ola Salo. Han blev väldigt lik ett penntroll. Förlåt Ola. Borde nog inte ladda upp ett foto på bilden. [Fniss.]

Ska ladda in musik på min mobil. Av någon anledning bestämde sig iTunes tidigare att all musik på mobilen skulle försvinna när jag synkroniserade den. Så nu får man börja om från början. Jag. Hatar. iTunes. 


Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback