Ren fakta. [Ännu en lista.]

  • Jag har lyssnat 2,492 Arklåtar sedan förra julen.
  • Jag har aldrig varit i Göteborg.
  • Det enda jag tycker har varit roligt på franska lektionerna är att skriva "Je suis une vache" ["Jag är en ko."] på skrivboken. Jag menar, det är ju på franska.
  • När jag var yngre var Melodifestivalen det bästa som fanns.
  • Jag är världens blygaste människa, ändå så älskar jag att prata.
  • Jag är uppvuxen i Sthlm, men längtar inte tillbaks.
  • Det är krävande att bo 9 mil ifrån skolan man går på men jag gör allt för att slippa min gamla.
  • Jag gillar inte mitt efternamn då jag tycker det är läskigt att bli förknippad med en hockeyspelare.
  • Jag är allergisk mot dagens hårdrocksband.
  • Jag har en gång i tiden spelat handboll. [Host.]
  • Ibland känns det som att jag är den enda i hela världen som gillar The Ark.
  • Jag gillar att göra listor.
  • Min favoritlåt med HH är Uppsnärjd i det blå.
  • Jag har träffat Timo Räisänen. Han fick skriva på min sko.
  • Jag har "träffat" Ola Salo också. Han skrev inte på min sko dock. Hade kängor på mig. ._.
  • Jag är allergisk mot TV4-program. [Idol, Let's Dance, Bonde Söker Fru.]


Spår;
Lämnat av: emmi

Julens blogg vinnaren är nu utsedd! Gå in och titta om det var du som vann!

Hoppas du haft en god jul & en bra fortsättning =)

2010-12-26 @ 16:33:04
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Lämnat av: rebecca

wow , skulle dött om jag träffat nån i Kent. skrika, svimma, gråta.

och håkan är fin.

sv; en plats i solen är lite :/

men eftersom dom räddat mig från döden och betyder allt för mig så gillar jag ändå en plats i solen. Dock inte min favorit :(

mina favoritlåtar ändras alltid, och har minst 10. Men alla har en speciell känsla.

såg att du addade mig, acp det :)

jag ska lära dig lyssna på kent :D

2010-12-26 @ 19:13:42
URL: http://lallabecca.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback