Snöig dag.

Än så länge har dagen förflutit sig relativt smidigt.
     Vaknade och såg en massa snö farandes i himmelen imorse. Drabbades genast av en extrem julkänsla som det var svårt att göra aig av med.
     Resten av dagen har jag oroat mig över torsdagens matteprov och fnissat. 
     På tågstationen senare på eftermiddagen stod jag och några kompisar och frös. Särskilt jag, det kanske inte var så smart att välja att ha på sig sina converse en dag som denna? I alla fall så såg vi något väldigt motbjudande ligga på stationen. Vill inte riktigt gå in på vad det var. Det var i alla fall brunt och klibbigt och låg i ett hörn vid regnskyddet. Ibland förstår jag mig verkligen inte på folk.

Just nu så sitter jag och längtar tills skivorna som jag beställde igår kommer. Jag beställde faktiskt även två The Ark-tröjor som inte är särskilt ovälkomna.
Ska nu i alla fall försöka skaffa lite inspiration till mitt frisyrval.

Wish me luck!

Spår;
Lämnat av: mariohat.

HAH, vi fnissade jättemycket i skolan.

<___________<

GAHAHAHA. Massa asum nostalgi på den smileysen. LOL.

2010-11-09 @ 20:52:12
URL: http://thedarkservants.blogspot.com/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback