Att pendla.


Varje dag så sitter jag på tåg och buss i ca 2 och en halv timma. 1 timma till Huskvarna på morgonen --> 1 och en halv timma från Huskvarna tillbaks till Eksjö.
     Det konstiga med detta är att jag inte har påverkats så mycket av detta de första två månaderna som gått nu. Dessa 2,5 timmar varje dag verkar bara sippra ur min hjärna så fort de har passerat.
     Jag trodde att det skulle påverka mig jättemycket - att jag skulle känna mig otroligt bunden och stressad hela tiden men det gör jag inte. Det känns som jag alltid suttit på Krösatåget på morgonen, lyssnandes på The Dresden Dolls och blickandes ut på den frostbitna skogen.
Det är väl bra, antar jag.





11 dagar kvar till Malmö.

Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback