Fotografi är ett fint ord.


Men det finns inget fotografi i detta inlägg, kanske är det bra? Det är upp till er att avgöra.
     Idag har jag förutom varit i skolan lyssnat på The Ark. Läst i en gammal tidning med The Ark i och tänkt. Problemet är att det som evolverar i mitt lilla huvud flyger ut så snabbt något annat händer.

Jag kommer inte kunna fira Halloween i år, känns lite ledsamt. Även fast jag sällan firat Halloween innan så hade jag planerat att försöka göra det i år. Egentligen är Halloween en väldigt skum "högtid", folk klär ut sig till diverse konstiga varelser, gröper ur pumpor, äter godis och kollar på skräckfilm. Varför gör alla detta på en särskild dag? Man skulle ju lika gärna kunna ha ett eget litet Halloween i Januari? Eller? Detta verkar ju inte vara speciellt bundet till just datumen 30:e oktober.
Jag kanske helt enkelt borde satsa på att fira Halloween lite senare?

Jag undrar hur många fotografier det finns runt om i hela världen, åtminstonde tillräckligt för en människa att få försvinna in en annan värld för en dag?

Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback