Fotografier från helgen.








Nej, vadå Ola Salo?
Det var läskigt. Ja. Innan jag visste ordet av det så befann jag mig vid scenin(ut)gången efter konserten och stod och stirrade på någon vid namn Ola Salo. Där stod jag ett tag och bara lyssnade på det han pratade med folk om, kommer inte ihåg så mycket av vad han sa längre faktiskt (förutom den saken om hans vän som träffade David Bowie och skulle ta ett kort med honom, varpå kameran just då inte ville fungera).
      Jag fick en kram, en autograf och ett såntdär smått muppigt fanfoto som man ser helt paralyserad och uppe i det blå på. Tack Ola.

Spår;
Lämnat av: nadia

Jag antar att du är ett stort fan? Jag har faktiskt svimmat under en konsert med The Ark..haha, det var ca 10 år sedan och jag stod längst fram. Hade väl stått där i ca två timmar innan konsertern började, och när dom kliver ut på scenen blir det sådnat tryck så jag svimmar.. Det roligaste av allt hör till att jag hade stått å klankat ner på folk som svimmar under konserer bara minuter innan :P Jaja, jag fick lära mig att det är bra att dricka vatten lite då och då om man ska stå längst fram :P



Jag har aldrig varit någonslags groupie som är ute och jagar autografer, men jag står ofta längst fram om jag går på en spelning. Jag är så jävla kort så jag ser inget om jag ska stå mitt i folkhavet.. Men en gång när jag och min mamma hade varit och tittat på Backyardbabies så fick vi för oss (i fyllan och villan) att vi skulle ha autografer. Vi gick bak och knackade på och någon som viinte visste vem det var öpnnade, jag frågade efetr autograf och jag fick hans autograf? Sen stängde han dörren. Jag hade ingen aning om vem det var, så jag knackade på igen,och samma person öppnar. Jag sa att jag gärna ville ha byb autografer med och han löste det. DEt visade sig senare att han var byb medresande ljudteckniker. Vi lärde känna honom, och han har varit här ett par gånger och hälsat på mig och mamma under några dagar när byb har haft några lediga dagar.. Senast vi hördes av var han ljudteckniker för Typ 0 negative (stort rockband). Så man ska nog inte skämmas för att fråga efter autograf, man vet aldrig vad det kan medföra ;)



Världens längsta kommentar kanske.. Egentligen ville jag bara tacka för tipsen, men musiken!

2010-11-03 @ 11:32:22
URL: http://www.prinsessanadia.se



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback