Inbillningar och sådant.


Jag har haft ont i huvudet konstant de senaste dagarna, även fast jag sovit jättebra. Så jag fick för mig att jag är uttorkad eftersom att jag dricker på tok för lite vatten.
     Därför satte jag mig ner med ett helt glas fullt med vatten och försökte sakta få i mig det. Det gick inte så bra. Blev bara illamående.
På något sätt kändes det som att jag inte var konstruerad för att dricka, till skillnad från alla andra.
På samma sätt som att jag börjar darra i händerna så fort jag hamnar i en situation där det är mycket folk virrandes runt omkring mig.

Nu sitter jag i alla fall här illamåendes med huvudvärk och försöker att inte frysa. Vi får se hur det går.

Spår;
Lämnat av: Emma

sv: Haha tack ;)

2010-10-17 @ 18:47:08
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Lämnat av: nadia

När jag mår illa brukar jag dricka vatten med sugrör.. Det blir konstigt nog mycket enklare att få i sig vattnet när det kommer från ett sugrör :S

2010-10-17 @ 22:10:31
URL: http://www.prinsessanadia.se



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback