To-do list. Version; fall.

  • Åka till Gotland.
  • Snöa in på Stereo Explosion ytterligare några steg än jag redan lyckats med.
  • Försöka sy.
  • Åka till Malmö och se Mark Knopfler & Bob Dylan tillsammans med Sara och mamma.
  • Fira Halloween? Gör aldrig det annars.
  • Förbättra skivsamlingen. Upptäckt mycket nytt, kan inte leva på Youtube.
  • Fortsätta träffa vissa människor.
  • Komma ihåg att fixa en riktig vinterjacka. Var på bristningsgränsen förra vintern. Går inte dit igen.
  • Hitta saker att skriva om här. Bättre saker.
  • Färga hårtopparna blåa.
  • Spara pengar.
  • Utforska Jönköping.
  • Sova.
  • Försöka leta reda på intressanta kläder, när jag fått tag på egna pengar.
  • Växa ut håret ännu mer.
  • Leva vidare i Arkandan. Möjligtvis inte Olas. Men jag ska.
  • Rocka?

Spår;
Lämnat av: Leia

Låter som en bra planering.. Själv planerar jag att skaffa en kalender och börja planera mera! <3

2011-08-22 @ 19:03:42
URL: http://leiaaz.blogspot.com/
Lämnat av: Maria

Låter bra! Borde göra en liknande, heh. Så jag vet att jag har saker att se fram emot. Ska se om jag kan göra en ikväll.

2011-08-22 @ 21:20:20
URL: http://djmyrstack.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback