Skuldkänslor.

Jag hade bestämt med en kompis i början av veckan att vi skulle gå och fika. Vi diskuterade fram och tillbaka, om vi skulle träffas nästa vecka eller veckan som var nu. Till slut bestämde vi oss för fredag nästa vecka, trodde jag.
Så idag kom jag i alla fall hem, slutkörd. Satt i koma och gjorde ingenting när jag plötsligt fick ett sms av denne kompis. Hon hade menat den här fredagen. Jag drabbas av fullständig panik. Den där paniken varade för länge för att jag skulle kunna slänga på mig anständiga kläder och gå ut och möta den där förträffliga vännen.
Så nu sitter jag här. Känner mig hemsk. Även fast det bara var en missuppfattning. Det får bli fika en annan dag, så det löser sig ändå. Men jag känner mig ändå så hemsk.

Spår;



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback