Driver med mig själv.

Världen står kvar även när man sovit i tolv timmar. Ingen större skillnad alls faktiskt, inte ens på min egen fysiska status. Bummer.

Har i alla fall packat inför nästa strapats i Norrland och huvudet är välbehållet efter den inbillade terrorattacken någonstans där innanför mitt pannben. Det gör i alla fall ont där, det är någon som slår på skallen inifrån. Den vill ut. Det gör ont. Flickan med konstant huvudvärk is in the building. Till och med mina ögonbryn visar sig skeptiska. Speciellt när jag sitter vid datorn. De vill inte att ljuset ska nå in. Då kanske den där snubben inuti huvudet slår ännu mer, eller så brinner hjärnan upp eftersom den redan är överbelastad. Pick and choose.

Jag dricker läsk på första gången på evigheter. Det smakar socker och saker jag inte vill smaka, men jag ville smaka ändå. Det var gott.

Förövrigt så är förövrigt mitt nya favoritord och förövrigt så funderar jag på att rensa ur min garderob ytterst lite. Det vill säga att ta av den där vita skolavslutningsklänningen använd en dag i juni 09 från galgen och de där jeansen jag aldrig använder längre och lägga upp på Tradera. Pengar för saker jag själv inte skulle ge pengar för. Men andra kanske skulle, åtminstonde. De kanske har den där smaken i kläder jag en gång hade, för den är ganska standard. Ganska anpassad. Och det är väl trevligt. 

Älskar i alla fall själv när jag hittar trevliga saker på Tradera. Och det gör jag hela tiden. Men jag budar aldrig. Det är för våghalsigt. Dessutom har jag inget konto.

Nu blev ljuset ännu värre för mina ögonbryn. Känner hur det kommer tårar. Måste nog avsluta denna missledande historia.

Spår;
Lämnat av: Ellie

Sökte efter Gagaperuker på ebay förra veckan, blev så fast. Och så blev jag ledsen för att den billigaste peruken kostade 300:- exklusive frakt. Och den var inte ens snygg. Åh, vill vara rik och testa allt.

2011-07-29 @ 18:04:58
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback