Hosta och sånt.

Att vara hemma och känna lukten av sitt rum. Bara sätta sig i en vrå och bara vråa sig. Intetsägande tysta timmar då man inte behöver prata. 

Jag behöver en paus från människor och från mig själv. Får några dagar. Utmärkt. 


Svedala får ni ta del av imorgon. Bjöd i alla fall på en bild.

Spår;
Lämnat av: johannakalle'

svar: okej, men vet du om det är picnik sakisak?

jag tror jag ska till helsingborg, om jag bara får med mig någon att gå med haha :)

vill verkligen se the ark en sista gång!

och håkan är underbar :'D

2011-07-18 @ 11:59:25
URL: http://puffiepoff.blogspot.com
Lämnat av: eva

åh, den där bilden är verkligen fin

2011-07-18 @ 12:18:40
Lämnat av: Ellie

Sv: Precis. Jag ser bara möjligheter framför mig. Och usch, vad hemskt det känns att säga det, men efter 16 sept kommer jag vara fri. Frihet att få göra helt vardagliga saker, frihet att inte behöva gå på konserter och åka Sverige runt och trötta ut sig. Känner mig väldigt bunden till det nu. Jag gillar ju det, emellanåt. Men ibland är det perioder då jag bara inte orkar. Som nu. Jag tror du vet vad jag pratar om.

2011-07-18 @ 17:56:43
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback