Reaktioner.

Försökte läsa lite om explosionerna i Oslo. Det gick inte så bra. Motivationen för att läsa om bombdåd i världen är inte på topp just nu. Människor taggar sina tweets med #Olsobomb. Ett väldigt fult ord, fast det passar tillställningen.

Jag vet inte om jag är så intresserad av att höra om vad som hänt. Jag vill mest veta vad som står bakom den. SVT sänder golf istället för "bomb-information", människor är upprörda över det, människor skriver det på twitter, människor retweetar varandra på twitter. Till och med folkgrupper verkar dömas ut kors och tvärs. 

Själv lyssnar jag på musik från The Sims.


Spår;
Lämnat av: Maria

Simsmusik är den bästa musiken!

Det är hemskt med det som har hänt i Oslo, men jag känner mig inte så personligt kopplad till det, så jag är inte så skakad. Blir däremot spännande att veta vilka som har gjort det, när de nu kommer fram till det.

2011-07-22 @ 20:44:40
URL: http://djmyrstack.blogg.se/
Lämnat av: Ellie

Usch, simsmusik har skadat mig för livet, klarar bara inte av det längre </3

2011-07-27 @ 22:58:53
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback