I'm all messed up, and I'm ready to go.

När man sitter på bussen och någon människa från ens förra skola sätter sig bredvid en.
När man låtsas vara väldigt intresserad av träden där utanför, helt plötsligt.
När man helt plötsligt vaknar och inser att man helt plötsligt bara somnade.
När man sitter och låtsas vara ännu mer intresserad av de där träden. 
När man upptäcker att man för en andra gång somnade.
När man inser hur skönt det är att somna på bussen. Och hur lätt det är.
När man bestämmer sig för att hoppa av en station för tidigt.

Spår;
Lämnat av: /agnes

Blev nyss vansinnigt förälskad i din underbara blogg. Och någonstans så viskar en röst inne i mig (heho, det låter som att jag är schizofren) att den nog speglar dig litegrann.

2011-05-18 @ 07:11:22
URL: http://jubelidiot.devote.se
Lämnat av: Sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min och kommentera så kommer jag att kommentera tillbaka:) och sen få chansen att bli dagens/veckans Blogg:)



Ha en bra dag:)

2011-05-19 @ 14:37:10
URL: http://soffiia.myshowroom.se



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback