In a world of no tomorrow.



För det första så har jag väldigt svårt att tro på jordens undergång. Speciellt när den inte är på något sätt vetenskapligt eller geologiskt baserad. 

Men om nu jorden skulle gå under om 2 dagar. Skulle man innerst inne vilja veta det? Eller skulle man hellre leva ovetandes om denna undergång? Det är något jag har funderat på. 
Det kanske är bättre att inte alls veta om det om vi nu ändå inte har några chanser att påverka det.

Spår;
Lämnat av: Ellie

Man borde ju leva varje dag som att jorden skulle gå under, så jag fattar inte dealen, haha.



Jag kom på att jag inte har svarat på en fråga du ställde på bloggen. Glömde helt bort den. Men den där boken Ola var med i hette "Sourze: Om du tänker själv 1." Finns billigt på cdon, det är olika debattartiklar från hemsidan Sourze, och Ola har skrivit en. Han skriver iofs om politik, och jag står inte själv på samma sida som honom, men det är läsvärt, det är det.

2011-05-20 @ 10:21:31
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback