See, jack.

Om jag någonsin skulle göra en lista om saker jag måste göra innan jag dör, så skulle den första saken vara att se The Dresden Dolls live. Av alla band som i nuläget fortfarande är aktiva så hamnar de definitivt på andra plats i min favoritlista. 

Efter den 16:e september så blir de ju etta.

Problemet är att detta band är så undergorund att jag inte någonsin ser någon som helst möjlighet att de kommer till Sverige. Eller ja, så underground kanske de inte är, men vågar ännu inte hoppas på något Sverigevistelse. Men om det blir någon. Eller ens en spelning i Skandinavien, eller norra Europa. Ja, då kommer ni se mig där. Hoppas jag.
Just nu går det inte ihop. Pengar och sådant, ni vet?

Nu när jag tänker efter så kommer det nog aldrig gå ihop.



Kolla bara. 

Spår;
Lämnat av: jullan ♥

fin blogg :)



Puss ♥

2011-05-09 @ 20:31:34
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/
Lämnat av: evelina

Riktigt fin blogg! ((:

2011-05-09 @ 21:20:22
URL: http://myplacey.blogg.se/
Lämnat av: Nadjson

men askön låt ju!

2011-05-10 @ 17:31:24



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback