Och förövrigt ska jag se Dylan i november.

Känns som att det är Allsång på skansen varje dag. Veckan ut.

Det är det förmodligen inte.

Förmodligen är det mest jag som sitter och känner hur håren reser sig på mina armar bara för att luften bestämde sig för att svalna för sisådär 3 dagar sedan. Dagen till ära lyckades jag ändå äntligen poängtera vid rätt tillfälle skafferiets brist på kakao. Sitter nu med den varma chokladkoppen jag väntat på i två månader.

Det är inte så gott som jag minns det. Men tillräckligt.

Och texten får avslutas i rubriken.

Spår;
Lämnat av: Leia

Blev riktigt sugen på varm choklad när jag läste så jag gick ut till köket, värmde på vattnet och insåg att vi inte har någon kakao... snyft

2011-08-09 @ 22:30:02
URL: http://leiaaz.blogspot.com/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback