Bra saker.

The Ark har spelat några låtar live via Expressen och Aftonbladet idag.

Den 4:e augusti ska jag se Ark och Håkan på Sofiero i Helsingborg. På samma plats som jag såg Ark för första gången någonsin.

Det är lov.

Jag sitter på ett golv och ser på Scrubs.

Jag har börjat finna vänner här nere i urskogen. (Eller Småland kanske inte är någon urskog men det känns ofta så när man har gråten i halsen.)

Om exakt tre veckor står jag i Uppsala framför en scen framför ett band framförandes något för spektakulärt att ens spekulera om.

Jag står äntligen i kö till Kulturskolan för att lära mig gitarr.

Popadelica ska snart släppa fler artister.

Imorgon kommer jag springa runt i Stockholm.

Jag ska försöka ta tag i den här bloggen igen. Jag skulle bara behöva mer respons på det jag gör. Det är väl det som är meningen med att ha en blogg?

Fortsättning följer.

Spår;
Lämnat av: Rune

Det verkar att finnas en urskog även här i Mälardalen. Här är det inte lika många tallar och granar, men gubbar i overall med rostiga Volvos tar granarnas plats...

2011-02-16 @ 20:59:00



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback