Je suis une vache noire.

Sitter och chattar med en kompis om The Arks sketch i Melodifestivalen, torrhumor i sin bästa form. 

Mitt rum är kallt. Jag öppnade fönstret innan, inte vet jag varför.

Jag är på ett skumt humör, vilket jag i och för sig är ganska ofta. Med ett skumt humör menar jag att jag skulle kunna klä ut mig till en gris och gå till Konsum, köpa mjölk, gå hem igen och sätta mig i soffan och titta på nyheterna. mår jag just nu. Dessutom så har jag precis bakat scones. De blev brända och ser ut som bombade pensionärer.

För er som ändå inte förstår hur jag mår:


Spår;
Lämnat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-28 @ 14:23:43
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Lämnat av: julia

hahaha de värkar helt normalt :P

men skulle du kunna hjälpa mig att rösta fram ett innehåll på min blogg? du kan välja ett av altenativen som redan finns eller så kan du hitta på ett eget :)

2011-02-28 @ 14:29:45
URL: http://ungtuungkung.blogg.se/
Lämnat av: Kat

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-28 @ 16:52:21



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback